Welcome to the Techmade Support Center!

We are here to provide you with all the assistance you need for your Techmade products.
Whether you need to set up your device or require help, we are here to assist you!

Need some help?
Supporto
Video Tutorial

Refer to the Tutorial section if you need help with the initial setup of your smartwatch.

Help Center

Take a look at the Help Center if you are experiencing any issues with your smartwatch.

Apri un Ticket

If you were unable to resolve an issue and need further support, open a Ticket in the dedicated section.

Accedi

If you have already opened a ticket and want to check its status, or if you want to open a new one, Log in the blog.

Il centro assistenza tecnica rimarrà chiuso dal 12/08 al 23/08.
Le richieste di assistenza pervenute dopo il giorno 01/08 verranno gestite alla riapertura, al fine di evitare spiacevoli disguidi con i corrieri. 

N.B. Dal giorno 15 settembre 2024, ai fini della garanzia, saranno accettate solo le ricevute fiscali e/o il codice di garanzia.
Clicca QUI per registrare il prodotto e ottenere il codice di garanzia.